هتل آپارتمان های مشهد
نوشته شده توسط : تینا

هتل آپارتمان افتخار مشهد

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان با کیفیت خوب می گردید من این هتل آپارتمان را به شما پیش نهاد می کنم این هتل در سال 92 تاسیس شده است و دارای 19 واحد سوئیت و آپارتمان یک خوابه می باشد امکانات هتل شامل اینترنت در لابی و واحد ها فولبرد رستوران خدمات خانه داری گشت درون شهری صبحانه در رستوران و در اتاق ها دستگاه واکس کفش تبدیل ارز تهیه بلیط و ... می باشد. مسافرانتور مشهد نوروز 96می توانند اقامت راحتی را در ایت هتل داشته باشند.

هتل آپارتمان میثم مشهد

هتل آپارتمان میثم جزء یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین هتل آپارتمان های مشهد مقدس است که حدود دو ماه است که افتتاح شده است و یک هتل زیبا و نو ساز می باشد. فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود ۱۰ دقیقه می باشد.در هتل آپارتمان میثم صبحانه , ناهار و شام به صورت منو انتخابی سرو میشود. موقعیت مکانی این هتل آپارتمان بسیار مناسب است به طوری که به حرم مطهر و مرکز شهر مشهد نزدیک است.

فاصله هتل آپارتمان صوفیان تا فرودگاه حدود ۲۰ دقیقه و تا راه آهن حدود ۲۵ دقیقه می باشد.

آدرس : مشهد – خیابان دانش شرقی ۱۷ – هتل آپارتمان میثم

 

هتل آپارتمان هورام مشهد

هتل آپارتمان هورام مشهد در سال 1390 افتتاح شده است . این هتل آپارتمان با داشتن سوییت و آپارتمان های یک خوابه با فاصله ی نزدیک به خیابان امام رضا و چهار راه دانش آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد نوروز 96امام هشتم (ع) می باشد. فاصله هتل تا حرم 10 دقیقه پیاده روی ,تا فرودگاه 20 دقیقه و تا راه آهن 30 دقیقه می باشد. امکانات هتل شامل : لابی , اینترنت در واحد و لابی,فولبرد, آسانسور,خدمات اختصاصی,صبحانه,سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

 

هتل آپارتمان جمکران مشهد

هتل آپارتمان دو ستاره جمکران مشهد با فاصله كمتر از پنج دقيقه تا حرم مطهر و با امكاناتي نظير كافي شاپ ، كافي نت ، رستوران و اينترنت وايرلس رايگان در لابي، واحدها و رستوران، سيستم گرمايش و سرمايش ، و صندوق امانات اختصاصي و همواره آماده پذيرايي از شما زائرانتور مشهد نوروز 96 گرامي مي باشد.

 





:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: